Sunday, October 5, 2014

Uus kodu !

Tereeee! Uni läks juba 6-7 ajal vaikselt ära. Pikutasime veel Scoobys, käisime poes piima ostmas, et helbeid süüa ja peagi oligi kell 9 ja sõitsime oma uue maja juurde. Ühesõnaga kõik siin on super lihtsalt! Me maksame 160 doltsi nädala eest nägu. Selle sees on Wifi, majutus, 5 korda õhtusöök/lõuna (ehk siis ta teeb õhtuks parajalt niipalju süüa, et saab järgmine päev ka lõunaks kaasa võtta. Ehk siis meie rahakoti kanda jääb ainult hommikusöök J Nu mida veel tahta. Meie tuba on 6-kandiline, ehk väga omapärase ja avara ehitusega. See tuba oli Sarahi vanaema raamatukogu. Tema vanaema oli Dorothy Jones, kelle nime järgi on ka nimetatud kohalik raamatukogu. Maja on nii ilus, suur elutuba 2 kuud vana suure ekraaniga telekaga, suur köök, söögilaud jne jne. Homme teeme pilte ka, siis näete. Sarah ise on igati vinge perenaine, saime juba alguses hästi läbi. Kui olime ennast majja sisse kolinud, oma isiklikku tuppa, kus ka loomulikult lai voodi, siis pakkus perenaine, et ta läheb turule ja me võiks kaasa tulla. Me arvasime, et sõidame siia samma poodi, aga ei – sõitsime 25km kaugusele Mission Beachi pühapäeva turule :D Täiesti normaalne sõita Elvast Tartusse turule, et osta 4-5 erinevat köögivilja :D Nagu mainisin, siis on meil õhtusöök ja lõuna hinna sees. Sarah jättis meile 3 suur peekoniviilu ning 8 kanatiivakest. Lõikas meile salati valmis ja ütles, et me täna ise nendest asjadest söögi kokku teeks, ta ise läks sõbrannaga välja. Kutsus meid ka kaasa, kuid mõtlesime rahulikult võtta ja siia jääda. Tegimegi söögi, nautisime rahu ja vaikust. Käisin dušši all ja ei pidanudki enne mõtlema pikalt, et mis vaja kaasa võtta (duššigeel, zilett, habemeajamisgeel jne jne), sest kõik oli juba dušširuumis olemas. Oeh, ei oskagi ära kiita. Usun, et jääme siia päris pikaks ajaks J kaheks kuuks kindlasti. Nädala-kahe pärast tulevad siia veel kaks eestlast :D kes on siin ka enne olnud. Kuna aga mul homme tööpäev, siis vaatame natuke DVDi pealt mõnda filmi ja läheme tuttu ära.

Olge tublid!

R.
Nädala menüü :) Head isu! See on kirjutatud külmkapile.