Tuesday, October 21, 2014

Perses päev.

Noo johhaidii. Äratus nagu ikka. Hommikusöögiks helbed ja peale banaanist ja piimast tehtud smuuti. Nämm. Sõitsin siis bussiga üksi tööle, tibu polnudki kaasas L Aga ühesõnaga 10 minutit pärast töötamist küsis Rob, et kas ma eile officis käies mainisin nende sõbranna nime? (Räägin siia vahele eilse loo, et kui olin lõuna ajal tööl ja läksin officeisse karbi kohta küsima, siis sain jutu peale ja uurisin ka Helina kohta, et millal keegi lahkumas on. Nad ütlesid, et novembri keskel on 2 tüdrukut lahkumas. Mina aga teadsin, et poiste sõbranna on lahkumas selle kuu lõpus. Nii ma siis mainisin selle tüdruku nime, et tema peaks ju lahkuma selle kuu lõpus. Officist ei teatud midagu sellest. Nii ma siis jätsin selle sinnapaika). Kuna kõik kolm töökaaslast mind nüüd kahtlustava pilguga vahtisid, siis loomulikult ütlesin alguses, et ei maininud. Siis nad ikka uurisid uuesti ja ütlesin, et küsisin jah tema kohta. Poisid olid nii pahased mu peale, et ta võib nüüd töö kaotada. Mina ei saanud aga aru, et miks peaks töö kaotama? Sest farm ootab, et inimesed teatavad 2 nädalat ette, enne kui nad ära lähevad. Aga siis seletasid poisid mulle, et backerid ei ütle farmis kaks nädalat ette kuna võivad siis töö kaotada... Kust persest mina pidin seda teadma? Tund aega olid kõik vait ja õhk oli nii paks, et lõika või noaga. Proovisin siis uuesti juttu teha, et mina ju ei teadnud, et ei tohi öelda, keegi ei maininud mulle. Nad aga arvasid, et ma tegin seda nimelt, et nende sõbranna lahti lastaks ja Helina tööle saaks. Vaikselt aga said nad aru, et ma ikka nimelt seda ei teinud. Lõuna ajal aga kuulsin, et see tüdruk lastigi lahti... Milleks selline käitumine farmilt??? Näidata inimesele koht kätte, et ta ei teatanud neile 2 nädalat ette??? Hakkab tunduma, et inimesed on siin lihtsalt sõrmenipsu kaugusel töö saamisest ja töö kaotamisest. Väikelinna sündroom. Ja siis saatis perenaine ka sõnumi, et meil üür maksmata? Hakkasin siis kiiruga telefonist kontoseisu vaatama ja selgus, et ikka on meie raha maha läinud... Eniveis, selgus, et majas olevast üürnikest on keegi jätnud maksmata ja selle asemel, et pärast tööd uurida välja, kes maksmata on, saatis ta kõigile sõnumid, et maksmata on... Aga sellega sai korda... Päevast närv must... tulin koju, jõin kaks õlut ja arutasime Helinaga seda asja. Mõtlesime, et las ta siis olla, vaatame, kuidas Helinal tööga läheb ja võibolla paneme siit varem minema kui plaanisime. Ja nüüd pärast õhtusööki helistas perenaisele Banana Barracki omanik ja uuris, et kas Raiki ja Helina elavad tema juures ja hakkas süüdistama, et tema käib seal peol ja meelitab backbackereid enda juurde elama.... Ja siis veel ütles, et kuidas teab keskmine backbacker Tully kohalikust ajalehest??? Jah, sest ma ähvardasin, et ma lähen kogu selle jamaga kohalikku ajalehte. Aga äkki ta ei arvesta sellega, et me ei ole keskmine backbacker??? See asi siin on väga hapuks kätte ära läinud, eks näis, mis asjast saab, aga mul on süda suht täis saamas sellest inimkaubitsemisest siin. Sest banana barracki omanik ütles, et tema olevat nende backbackerid ära varastanud, mis kuradi omand ma talle olen? Vot nii!

R.
Õhtusöök.

No comments:

Post a Comment