Wednesday, October 22, 2014

Ja karikas sai täis.

Heips. Hommik sama, mis ikka. Aga kui tööle jõudsin, siis kolmest töökaaslasest ainult R ei öelnud mulle teregi. Sõitsime siis põllu peale ära ja siis kui autost välja sain, lendas R mulle juurde ja küsis, et kas ma olen aru täielukult kaotanud... Ma ei saanud midagi aru. Siis ta üritas seletada, et mina olevad hosteli mutti emailidega terroriseerinud ja lubanud mingite piltidega kohalikku ajalehte minna. Jah, ma ütlesin, et kui me bondi tagasi ei saa, siis lähen kogu selle jamaga ajalehte, aga tegelikult oli mul ainult pilt süsimustast mikrolaineahjust. Aga R arvas, et ma võtan mingid pildid ka tema näoraamatust ja lähen nendega ajalehte. Nüüd olevat ma neile kõigile noa selga löönud ja kõik olevat mu peale nii pahased ja keegi mind enam ei usalda. Ja kui ma veel midagi peaks ütlema, siis ta üritab mul suu kinni panna :D Ühesõnaga deleafisin päev otsa üksi. Pauside ajal keegi minuga sõnakestki ei rääkinud ja nii „tore“ päev oligi. Kirjutan täna natuke teistsuguste sõnadega, et juhuslikult ei saaks keegi neist seda teksti googli tõlkijasse panna ja siis aru saada, millest me siin räägime. Nii ma siis peas genereerisin päev otsa, et mis edasi saab. Siia ma enam tööle kindlasti ei jää. Ootan reedeni oma nädalapalga ära ja siis näeb, mis saab. Koju tulles istusime T ja B maha ja rääkisime neile ka kogu loo ära. Nad lubasid homme enda farmist uuesti uurida tööd. Siis tuli koju perenaine, kes teatas, et R on ta näoraamatust ära plokkinud. Ja selgus, et meid kõiki... Tal on vist need valged pulbrid ja vedelikud, mida kõike võimalik hostelist osta, nii pähe hakanud, et enam reaalselt mõelda ei suudagi.

Eks näis.

R.

No comments:

Post a Comment