Tuesday, October 14, 2014

Tööpäev

Hommikul tööle, viimastena nagu ikka. Mina läksin õue vihmutussüsteeme tegema ja Raiki deleafis, nagu ikka. Tema kolleegi Sebastianit ei olnudki, kuna need mädapaised läksid hulluks kätte ära ja ta läks hommikul arsti juurde. Pärast lõunapausi saadeti kõik backerid ja shedi inimesed koju, sest banaane ei ole. Ulme....teisipäev ja tööd ei ole. Nad tegid ainult 4h tööd. Nüüd on puuviljadega halvad lood, mistõttu shedi inimesed hakkavad ülepäeviti tööl käima. Mina sain õnneks tööpäeva lõpuni tööl olla. Mingi 50-aastane mees lööb mulle tööl külge ja tõi mulle täna suure papaia :D Ma proovin teda võimalikult palju vältida, aga kuna ta istub pauside ajal minu kõrval, siis ta vältimine ei tule mul kõige paremini välja. Ilm oli muidugi jubepalav umbes 34 kraadi ja kõik residendid, kes tööle jäid, saadeti ka õue vihmutussüsteeme tegema. Nemad virisesid kõll hullusti, et jubepalav jne. Meie, põhjamaalased, olime kõige tublimad (wow, eks) :D. Jõudsime koju. Tegime söögi ja vast siis filmi vaatama.


Helina


2 comments:

  1. Ja kes on pildil olevad isikud? :) Ühte Palmako pluusiga ma juba tean ;)

    ReplyDelete
  2. Hehe, juba välja mõtlesin :)
    Sarahi töökaaslane on see tõmmu ja nägus, siis Sarah, siis Timo ja Birgit ja siis Helina. Jeesss, ma olen tähelepanelik! ;)

    ReplyDelete