Friday, October 10, 2014

Nädalalõpp koidab.

Hommikul 4.30 üles, Raiki läks tööle 5.30-ks, mina aga tunnike hiljem. Raiki tegi deleafingut terve päev ning tema tööpäev lõppes 10.00. Mina tegin esimese tunni niisutussüsteeme. Enamik inimestest saadeti pärast esimest sessiooni koju, sest puuvilju ei olnud. Minule öeldi, et oleksin päeva lõpuni ehk kolm sessiooni. Mulle anti auto ja öeldi, et võta nüüd 7 farmitöötajat peale ja vii nad.....Sukabukamuka põllule. Ma ei tea, kas ma olen nii targa mulje jätnud, et ma tean neid kõiki 60 põldu nimepidi ja veel asukohta ka?????.....No.....ma vaatasin lolli näoga vastu ja siis ütles farmi omanik, et see...ja see....tead küll....Istusin džiipi, endal polnud õrna aimu ka, kuhu minema peab, aga kuidagimoodi viisin meid kõiki õigesse kohta. J Meie ülesandeks oli banaanisibulate istutamine. Sibulad näevad välja nagu meie peedid, ainult 3 x suuremad. Need külvatakse traktoriga maasse. Huvitav oli. Mina hakkasin mingil ajal niisutussüsteeme paigaldama. Lõpuks saime kõik valmis, kui sessioon lõppes. Nagu eestlasele ikka kombeks on korralikult tööd teha, siis mina, tark, nagu olen, ilmselgelt tegin kõik töö liiga kiiresti ära, nii et ülemused saatsid koju, sest töö sai tehtud :D. Minu tööpäev lõppes 12.30. Pärast seda oleme kodus olnud, pesu pesnud jne. Perenaine läks kodust ära ehk siis maja jäi meie valvesse. Homme lähme snorgeldama ja ujuma.

Mõnusat nädalavahetustJ


Helina.

No comments:

Post a Comment