Thursday, October 2, 2014

Lükkasime ühe SUURE lumepalli veerema

Hommikul üles, tööle, kõik tavapärases rütmis. Raiki läks välja labidaga tööd tegema, kui mina olin õues enda vihmutussüsteeme parandamas. Hahhahah, siin farmis levivad jutud jubekiiresti. Näiteks teavad pooled inimesed, et ma ei tarbi alkoholi, mille peale nad hakkasid rääkima, mis kurjad plaanid neil minuga on :D. Hommikul kuulsin, kuidas minu otsesed ülemused rääkisid farmi omaniku Cameroniga. Nad arutasid: „Kuidas nad küll neid kinni saavad hoida, see on ju ebaseaduslik.“ Ma kuulasin poole kõrvaga pealt. Hiljem hakkasin ülemuse tütrega rääkima, et meil siin viimane päev Banana barrackis. Selle peale hakkas ta kõike küsima ja uurima. Mis lepingud me allkirjastasime jne?????.....Ta ütles, et see koht ei ole seaduslik tööbüroo, seega nad ei tohiks nii suurt tagatisraha nagunii võtta. Teiseks, ta ütles, et see üür, mis meie maksame 10 inimesega toas, on sama suur, kui tema maksab terve maja peale. Seega, meile tehakse ilmselget ülekohut. Viimase pausi ajal läksin oma ülemustega rääkima, et me ütles backeris, et homme on meie viimane tööpäev. Nad olid nõus kohe Paulale ütlema, et me läksime linnast välja. Nad ütlesid, et tulevikus ei taha nad selle kohaga enam tegemist teha, sest see on jaburdus, mis nad meiega teevad. Raamatupidaja ütles, et kas nad kavatseksid meid ka 12 kuud kinni hoida, kui me siin töötaksime? Ta ütles, et see võib max. üheks kuuks nii olla, aga mitte kauemaks. Ta ütles, et ma küsiksin lepingu, mille me allkirjastasime. Õhtul läksin üksi koju, sest Raikil paluti ületunde teha. Mina pidin minema ja kõik meie asjad kokku pakkima ja siis Paula juurde minema, et kõik võtmed jms asjad üle anda. Raiki helistas minu tööpäeva lõpus ka, et me lähme ära, aga enda raha tahaks tagasi saada. Õhtul küsis Paula minult, et mis toimub, kuhu läheme, kas Tullyst välja. Mina ütlesin, et jah, kõik juhtub......Tema ütles, et ta ei saa meile praegu raha tagasi anda, vaid peab homme Mackaysse helistama, et teada saada, kas me ikka lähme töölt ära. Õhtul kutsus Raiki kolleeg meid enda juurde, et öelda, et paula käis tema juures küsimas, kas me lähme ikka töölt ära. Ta vastas, et ta ei tea midagi, kui midagi on, siis kontakteerugu Raiki ülemusega. Meie arvates väga õige, et nad ei hakka ennast asjasse segama. Raiki läheb pärast enda tööpäeva Paulaga rääkima ja loodame ikka pool rahast tagasi saada, sest nädala üüri peame ikka ära maksma, mis läheb siis meie ettemaksust maha (et tagatisraha kätte saada, peab nädala ette teatama).

Aga parim tunne on see, kui inimesed toetavad meid ja on meie nimel võimelised võitlema.


Torunaine Helina

1 comment: