Wednesday, March 16, 2011

Great ocean road.

Hamam. Ööbisime SA ja VIC piiril power nap areas. Seal oli veel mõni backer peale meie. Öösel hakkas täitsa jahe kohe, pidi ilusti magamiskotti pugema, et soe oleks. Nüüs pressisime ennast ilusti siis 4kesi yhte telki. Esiteks oli see kohe tee ääres, ehk kuulsime kõikide autode mootorite hääli ja hindasime mitme liitsine mootor on ja teiseks laulis öö jooksul 184 austraalia lindu oma noote pool tundi, ehk magamisest midagi väga välja ei tulnud. Ja sõit algas mingi rahvuspargi poole - Grampians - ja vaatasime seal yhe waterfalli ära. See oli aga nigel, kuna hiljuti polnud vihma olnud ja ainult mingi nire nooksis alla. Sellest rahvuspargist oli 90% suletud hiljutiste yleujutuste tõttu. Seega otsustasime, et täna võiks isegi Melbournesse välja jõuda. Sõitsime otse lõunasse, et saada Great Ocean road peale. Seegi on meil nüüd peagi läbitud. Ilus, kogu tee jooksub peaaegu et ookeani ääres ja iga natukese aja tagant on lookoutid, et saaks pilti teha ja värki. Ilus, nagu WA vaatedki. Täna on plaanis jõuda Melbsi äärde mingisse karavanparki, et natuke higi maha nyhkida. Auto vopsab täitsa hästi. Ainuke jama, et sooja auto ei puhu :D ehk kui tahtsime kliimat, siis saime :D Nüüd siis plaanid jääda Melbsi kanti niikauaks kui kati pakike eestist kohale jõuab.

Pimeneb, ei tia kui kui kaugele jõuame.