Thursday, May 21, 2015

Special price for you! Masaaaaaaž!

Heihei. Esimene lend läks väga edukalt, saime pardale, ootasime söögi ära, enne sööki võtsime vanaema kaasa antud unerohud sisse ning pärast sööki magasime nagu lapsed ning ärkasime 30 min enne maandumist, puhas kuld. Kuala Lumpuris saime paar tundi toibuda, kui juba järgmise lennu peale aeti, mis õnneks kestis ainult poolteist tundi ja olimegi Phuketis. Mulle hakkasid nelja aasta tagused seiklused meenuma, alustades sellest, kuidas migratsioonipunktist läbi läksime ning linna reisima hakkasime ning lõpetades öiste seiklustega. Sellel korral oli vist migratsioonipoistel igav ning hakkasid seal vaidlema, kas minu passis on ikka sama inimene, kui mina. Et tuleb vist ikka juuksed maha ajada, muidu aru ei saa :D Aga pääsesin. Võtsime lennujaamast minibussi Patong Beachi 160 kohalikku nägu, ehk 4,3€ ja selle eest sõitsime ligi poolteist tundi Patongi. Liiklusummikud ja loomulikult kohustuslik „pitstop“, kus kõigile, kellel hotelli bookitud pole, surutakse peale mingisugunegi pakkumine, et nad ikka vähegi kasumit vahelt saaksid. Meil aga oli nädalaks majutus võetud Tony Resordis ning olime sellega rahul. Bussiga siiapoole sõites nägime, kuidas elektriliinid teede ääres looklesid... johhaidiii... siin toimub vist nii, et kui kellelegi miski ei tööta, siis veetakse talle lihtsalt uus juhe kohele ja vana jäetakse nagu jummal juhatab. Meie jõudsime edukalt enda hotelli ning pidime enne check in tegemist natuke ootama ja basseini ääres päikest võtma, karm elu, tean jah. Saime toa neljandale korrusele vaatega basseinile J Jalutasime kohalikule elule ringi peale... ulme... isegi kui sa ei soovi midagi osta, siis tahetakse see sulle pähe määrida, või kui soovid millegi hinda teada, siis pead selle pmst ära ostma... Üks tüüp pakkus, et kui ta mu vanuse ära arvab, siis ennustab mulle tulevikku ja ma peaks siis selle eest maksma. Proovisin siis tüübi triki läbi hammustada... ta kribas midagi paberile ja andis selle mulle. Siis palus öelda, kui vana ma olen. Järgmisena sogas midagi, et mis kell ma hommikul ärkasin ja blabla. Ning siis palus paberi talle ulatada, tegi sellele suuga musi vms, puudutas otsaesist ( sellel hetkel ta tegelikult vahetas paberi välja, kuhu oligi tegelikult 27 peale kribatud) ning siis andis selle mulle tagasi ja palus sisse vaadata. Loomulikult oli seal 27 kirjas... Mina aga sellesse tulevikuennustamisse ei usknud ning hakkasime astuma, aga tüüp ikka pääääääris pikalt jälitas meid ja üritas mingitki raha kätte saada... ei saanud. Nii see päev jätkus, võtsime veel päikest ning nautisime odavat kohalikku õhtusööki J siin on tõesti hea ennast valge inimesena tunda J Täna hakkasime mõtlema ka mingi aktiivse tegevuse peale, nagu rafting vms. Uurisime pakkumisi ning leidsime ühe, kus on rafting, ATV, elevandiga sõitmine, kala spaa, elevandi show jne. Mille hinnaks oli 3500 kohalikku... hakkasime aga igast putkast küsima, et kui paljuga nad selle pakkumise meile teha saaks... teine putka 1800 kohalikku... kolmas 1600 ja viimane 1200 kohalikku... nägu... mis teeb 32€ eest päev otsa tegevust... :D Ei ole just väga kallis.



Tai Raiki.

No comments:

Post a Comment