Monday, May 25, 2015

Phi Phi saar.

Tere järjekordselt meie truudele lugejatele. Täna tirises äratuskell jälle kell 6:00 ning seekord oleks isegi tahtnud kauem magada, aga oli vaja ennast püsti ajada. Hommikubufees lasime endale omletid küpsetada ning muud kraami kõrvale tõsta ning kell 8:00 algas meie tripp. Sõitsime tunnikese Phuketi linna suunas ning sealsesse sadamasse, kus saime kiirpaadi peale. Tee peal nägime aga kohalikku eluolu lähemalt, nimelt kuidas inimesed elavad bambusest kokku klopsitud majades või auto katusest loodud varjualuses, söövad maa peal, pesevad pesu ojas jne. Kurb. Paneb järjekordselt hindama seda, mis kodus olemas on. Meie giidiks oli 3+ inglise keelega Shakira nimeline meesterahvas. Sõitsime sinna randa, kus The Beach film üles võetud on ning saime seal ringi jalutada ning pilte teha. Järgmisena nägime ahviranda, kus ahvid vabalt ringi jooksid ning meie käest maiuseid lunisid. Viikingite aegsed koopad ei jäänud ka nägemata. Peagi olime mingi kohaliku nimega saare peal, kus sõime lõunat. Suur buffee laud, kus söö, palju jaksad. Sõitsime edasi ja saime snorgeldada ka. Meie tibuga, kui ekstremistid, sõitsime iga kord paadi ninaosas, kus raputas ja peksis konstantselt mööda laineid. Nimelt on praegu Tais niiöelda madalhooaeg ja ilma ja tuulte ja lainetege ei ole kõik päris nii, nagu tipphooajal võiks olla. Igal hetkel võib paduvihm kaela tulla, lained on suured ja siuksed mured. See aga meid ei heidutanud, nautisimegi rohkem seda „rodeo“ sõitu. Täna saime järjekordselt USA tüüpidelt kommentaariks, et meil peaaegu nagu polekski mingit aksenti juures J See vist nagu kompliment :D Me ei saanud tilkagi vihma paadiga sõites, küll aga tagasi bussisõidul hakkas korralikult kallama. Kallas tunnikese ja jäi järele, nii ta käibki. Päike tegi meid täna ilusasti punaseks J Nüüd tellisime õhtusöögi tuppa ning puhkame päevast

Päikese Raiki.

Kalaspaas sulistamas.
 Tibu ei olnud päris kindel nende ahvide puudutamise osas ning küsis ikka korduvalt, enne kui käe külge pistis.
 Tüdruk tahtis pilti teha :)
 Üks ahv teiselt kirpu otsimas :D
 Raftingul käidud!
 Londu.
 Saime ka törtsu vihma ja pärast seda hotelli basseini.