Friday, May 29, 2015

Basseinipäev.

Meie niiöelda hosteli voodi oli päris kõva, aga vähemalt oli toas konditsioneer olemas ja palav polnud. Magasime umbes 9ni ja sõime suht kõrval asuvas restorankohvikus hommikusööki ning võtsime ette hommikuse jalutuskäigu. Tänavatel leiab kõike, igasugust toidukraami, küll õlis fritüüritud, küll lõkke peal tehtud, küll keedetud. Õnneks oli kõht täis ja ükski asi isegi mitte ei isutanud, sest hügeenist ja elementaarsetest nõuetest on asi siinkohal väga kaugel. Tunnike jalutatud, võtsime plaaniks tagasi minna ning leida bassein, kuhu ennast jahutama minna. Googeldasime... lahenduseks pakuti 2h linnast välja sõita kuskile veeparki... ei sobinud meile. Otsisime edasi, netist lahendust ei leidnud, kui siis natuke infot, et mõnes hotellis, kus bassein olemas, lasevad nad ka mitte kliendid ujuma, kui nad maksavad sümboolse summa või ostavad baarist juua süüa. Käisime 3 hotelli läbi, kui bassein oligi, siis sellist varianti, et me seal ei ela ja tahame ujuma minna, ei pakutud. Mõtlesime, et proovime korra veel ja siis loobume. Viimase hotelli nimi oli Nuovo City Hotel. Ja kohe pakuti välja, et jah saab, üks inimene peab maksma 300 kohalikku ehk 8€ ja saab selle eest ühe päeva jooksul piiramatult kasutada katusekorrusel asuvat basseini ning jõusaali. Mõeldud, tehtud. Päike lammutas mõnuga J Vahepeal tegime jälle kohalikus kohvikrestoranis lõunasöögi ning läksime tagasi. Päike hakkas vaikselt pilve taha sättima ning käisime dušši all ära, kui avastasin, et seal veel ka aurusaun. Panin maksimumi peale huugama, 55 kraadi ja ootasin 10 min ja lippasin sisse ja voilaa, töötas ja oligi kuum ja oligi aur, reaalne aurusaun. Kasutasime ikka täie raha eest kõiki võimalusi. Nüüd tulime tagasi oma hostelelamusse, kui paarsada meetrit enne seda kohatasime järjekordselt täiesti puhtjuhuslikult Maffras kohatud tüdrukut, kes ka parajasjagu praegu siin ringi reisib. Ja veel suurem oli imestus, kui selgus, et ta ööbib meiega samas majutusasutuses :D Maailm on ikka liiiiiiiiiiiiiiiiiiga pisike. Homne päev veel Bangkokis jäänud ja siis edasi juba Balile J

Changi õlu Raiki.

Tuktukiga linna.
 Maruvana kuju, mis pidi õnne tooma.
 Tibu kongi löömas.
 Siin on näha, kuidas vasakul on täiesti agul ja paremal uhke maja.