Friday, January 9, 2015

Telefonikõne kell 8.15 ja tööle :D

Heihei. Hommikul panime endale 7ks äratuse, et kodustega skypes rääkida ja et väga kaua ei magaks ja saaks õhtul varem voodi minna. Skype kõned tehtud, kui tuli telefonikõne Chrisilt töö juurest, et kas saaksid tööle tulla??? (kokkulepe oli, et ta helistab neljapäeva pärastlõunal, et kas mind on reede hommikul vaja või mitte ja nüüd tuleb kõne reede hommikul kell 8.15) Olin veel poolunine ja uurisin, et kas ta kedagi teist ei saa kutsuda, aga lõpuks siis nõustusin. Smuutiga helbed sisse ja minek ning 8.35 olingi juba kohal laadimas. Kärusid tuli nii kiirelt sisse, et ühe jõudsime tühjaks laadida, kui juba 2 tükki tuli asemele. 3h ja oligi kõik, midagi ikka jälle nädalakassale juurde. Sõitsin koju tagasi, kus tibu oli mulle proteiinipannkooke küpsetanud, väga head olid. Nii kui kööki jõudsin, olid seal paar inimest juba ees ja Helina müksas mind, et sellel tüübil sinu kõrval on täna sünnipäev. Mina täpsemalt juurdlemata pöörasin ringi ja tahtsin tüübil õnne soovida. Kuid too vastas, et tal pole sünnipäev, et sellel teisel habemega tüübil on... Mul oli vist natuke piinlik :D Ma isegi teadsin seda, aga kuna tibu ütles, et see sama tüüp on, siis jõudsin enne sõnad lendu lasta kui mõtlesin :D Lükkasime jutu kiirelt muu teema peale ja oligi kõik. Pärast hilist hommikusööki ühendasime natukeseks seljamagnetid voodiga, ehk siis lebotasime ja siis tegime ikka tänase jõusaaliringi ka ära. Ilm oli väljas palju jahedam ja värskem, kui eelmine päev, mõnus. Täna kell 19-20 magama, et kell 02:15 ärgata.

Salatit


Äratuskõne Raiki.

Trennist koju kõndides suutis Helina lugeda mu seljal kokku üle 50 kärbse, need on siin tõsiselt häirivad ja ronivad igasse auku, ninna, kõrva, suhu, silma jne.

No comments:

Post a Comment