Monday, January 5, 2015

Helinal juhtub vol 535

Hommikul läks Raiki 6ks tööle, mina 6.45ks, tööpäev oli lühike, kell 14.10 saime vabaks. Vist polegi rääkinud, mis minuga siin Maffras juhtunud on. Esiteks, sellest juba teate, et käisin jõusaalis jooksulindi peal käntsa, nii et haavad siiani paranevad. :D Kui panete youtube otsingusse „treadmill fails“ leiate halekoomilisi klippe, milles ka mina võiks osa võtta. Teiseks, ma suutsin enda nina vastu kaste katki tõmmata, nii et kõik töökaaslased naeravad, et ma olen pomps, kelle nina on alkoholist punaseks tõmmanud. Eile libisesin metallist kastide aluse otsa, millel on rattad all ja lendasin maas asetseva salati sisse......Minu parem kehapool oli läbimärg ja ennekõike oli piinlik. Paar päeva tagasi lendasin kogu kastikukupatusega plankingusse, sest mu mõlema jala ümber oli nöör, mida ma ei näinud. Ma usun, et neid seiku tuleb siin lähikuudel veelgi, mitte et ma uhke oleks, aga nalja peab saama.....Kellegi arvelt :D

Täna käisime veel jõusaalis ja nüüd tuttu ära.

Mõnusat uue nädala algust.

PS! Tänase päeva parim osa oli kolme postkaardi saamine. Minu perelt sünnipäevaks, Raiki õe perelt minu sünnipäeva ja jõulude puhul. Mõnus, kui pool kuud hiljem on ikka sünnipäevatunne :D


Helina

No comments:

Post a Comment