Friday, January 30, 2015

Lapsemeelne Helina

Hommik algas minul jällegi seitsme paiku, Raikil umbes kaks tundi hiljem. Läksime jõusaali, tegime hommikusöögi ja siis hakkas minu lasteaed pihta. Raiki on täna minu üle naernud, sest olen kataloogidest asju välja lõiganud, kujundanud ja siis enda märkmikesse kleepinud. Tegemist on loomingulise projektiga. Ausalt ka, ma ei hakka ära pöörama ega midagi. Lihtsalt teen tuleviku jaoks reisipäevikut, et kunagi ka klassikalisest päevikust  meie Austraalia sündmusi lugeda. Mul on seal läbitud kilometraaž, kui palju auto peale on kulunud, asukohad jne. Nüüd lihtsalt illustreerisin seda ja samuti hakkasin trennipäevikut tegema, kuhu trennid sisse kirjutada. Raiki naeris, et nagu lasteaias. :D Eks ta natuke ole jah, väike venna ju nii kaugel, ei ole kellegagi käelist tööd arendada.

Täna oli jubevihmane ilm, nagu viimased päevad meil juba siin Maffras on olnud. Pidev seenevihm ja udu. Sellest mõlemal ka imelik peavalu ja uimasus, mistõttu piirdusime täna ühe trenniga. Käisime veel raamatukogus, et netti saada, aga tundub, et Telstra on enda neti minetanud ja saame interneti alles 9. veebruaril, nii kaua peate kannatama meie telefoninetiga, mida kulutame vaid blogide ülespanekuks. Kokkasime ka natuke. Raiki tegi vanaema Helja marineeritud kanafileed, mina küpsetasin lõhet ja muud ei teinudki. Meil veel piisavalt sööke. Homme jällegi 3.45ks tööle. Oleme valmis piiiiiikkkkkaks päevaks.

Teie aga nautige enda algavat nädalavahetust!

Helina


Juuksed 6 kuud tagasi :D
Juuksed nüüd, 6 kuud lõikamata:D

No comments:

Post a Comment