Wednesday, June 8, 2011

Thailand – Phuket

Ma ei teagi, kus alustada. Öelda esmapilgul nii head kui halba. Aga eks ma alusta seiklustest siis. Lennuki peale saamine oli selline ooper. See malaisia tollimajandus on nagu ta on. Ja kahjuks me peame seda veel kord läbima. 2x. Aga lõpuks saime minema. Tegime lennukis kerge piprase hommikusöögi. Lend ei kestnud kaua ja olimegi tai kohal. Aknast välja vaadetes oli tavaliste malaisiale omaste liivaste äärtega saarte asemel hoopsi suured kaljurahnud veest väljas. Hea, et seda kõike ka ylevalt nägime, mida peatselt alla avastama läksime. Me olime viimased inimesed , kes tollist läbi said. Vb oli see selle pärast, et me itsitasime kogu aeg ja pruukisime suud. :D Ma ei teagi, mis saama hakkab eestis, kui ei saa rahva keskel oma arvamust avaldada, sest kõik saavad aru. :D Aga pärast pikka rivis seismist saadeti meid tagasi viisapukki ja lasti viisa osta. 1000 bahti. Ei ole palju. Mingi 20 eurot. Pärast seda saime tollist hetkega läbi. Viimastena, aga ikkagi. Nagu järgmisesse ruumi saime, siis oli mitu pisikest mogulit ymber ja yrtitasid taksot maha myya. Me ei saanud sõnagi suust. Ma ainult naersin. Määriti pähe siis 650 Bahti maksev taksopilet, aga me saime 150 ikkagi aga pidime ootama tunnikese. Vahet pole. Nägimegi seda tsirkust seal. Lollakad:D
Takso tegi mingi kohustusliku peatuse, kus yritati meile hotelli pähe määrida. Seda me ka ei võtnud ... Jumala närvi ajas juba see parseldamine. See on hullem kui malaisias. Läksime maha kuskil linna keskel ja esimese asjana nägime seda silti, kus pidi Bevoni vend olema. Aga see polnud veel see koht. Jalutasime siis läbi peatänava, mis oli paras....eee...bordell :D Kõik pakkusid massaži :D Ma kõndisim, samas kõik pakkusid taksot, me kõndisime... Kuni leidsime ise endale hotelli, mille netist välja vaatasime. Päris ilus ja meil oli karp lahti, kui sisse astusime. Aga kuna siin saab olla ainult yhe päeva, sest rohkem pole neil vabu broneeringuid, siis pidime minema linna uut otsima homseks. Nälg näpistas ja peatusime esimeses kohas , mida nägime. Tellisime jõhkra chilliroa. Raikil vist ei olnud nii hull. Seal kõrval istus yks mees. Ei tulnud midagi pakkuma ja ei olnud nii pealetykkiv. Me seal vaatasime igasugu tuuride hinda, seni kuni sööki kypsetati. Ja siis ta mainis, et ta on tglikult tuuride mingi agent. Rääkisime natuke ja poole tunniga lahendas ta meie hotelliprobleemi. Sebis meile uue. Aga see oli meile kallis. Mees tegi veel paar kõnet ja sama hotell oli meile taskukohase hinnaga. :D Eks homme näeb, mis see on, aga minu arust on see päris ilus. Siis andsime talle natuke aega, et meie nädal ära planeerida. Ise samal ajal käisime linnas veel ja leidsime hea turu. Aga tänavad on puhtamad kui malaisias, elektriliine on siin miljon korda rohkem. Nagu oleks mustamäel trollipeatuses. Tee ääres on sitaks putkasid ja kõik myyvad jällegi midagi . Seksiturismi neiud on eriti agarad. Mehed ka.. ! Siin ausalt ka ei saa aru, kas on mees või naine, sest paljud vaesed pered põhjapool on saatnud oma tytred elatise teenimiseks lõunasse turismipiirkondadesse. Siis tuli uus idee see, et saadaks pojad ka juba 16 aastaselt sama äri peale. Rinnad poogiti ette ja kui paar aastat harjutad, siis nooooo... ei saa eriti aru. Natuke jässakamad jalad on ikka mehel :D Aga mitu korda haarati käest ja sikutati kõrvale, aga no krt. Pole siin selle peal väljas.
Peagi kohtusime uuesti oma uue semuga ja maksime talle piraka summa, et ta meie eest pooled asjad ära sebiks. Aga tuvus on hea... ilma temata me jääks poolest asjast ilma. Planeerisime siis, et homme kolime ja randa. Ylehomme juba siis seiklus dzunglis. Sellest juba ylehomme.
Pärast meie koosviibimist seal mereäärses kohvikus läksin mina koju ja raiki sõitis onu rolleri peal poodi rummi järele. Onu narab sama palju kui meie ja on yldse muhe :D Praegu hotellis ja sätime linna minema.
Ja ....heee... ylikonda käisin ka ostmas...Kuna neid rätseppasid on siin dajoba, siis valisin yhe ära ja oi pljää, kus onud tingisid ja kruvisid hinda... Aga tellisin ära... Custom made suit. Minu mõõtude järgi ja vaatame mis välja tuleb. Saan lipsu pealekauba... Sest nad ei tahtnud alla anda eriti...

Ja eks homme näeb... kuuleb..