Monday, June 6, 2011

42st ärkveloldud tunnist 4 magatud.

Seikleme. Järg jäi siis sinnamaale, et ükspäev algas laupäev ja ärkasime kell 8, pakkisime asjad, koristasime maja ning sõitsime jälle lõbustusparki. Seal läks aeg maru kiirelt, kuna rahvast oli laupäeva tõttu päris palju ja pidime ka järjekorras ootama. Kella 17 ajal jõudsime lennujaama lähedale backpackeri juurde, kus tydrukud endale toa võtsid, meie ei hakanud võtma, sest check in algab juba kell 5 hommikul ja plaanisime lennujaamas olla see aeg. Päikseloojanguks läksime rannale õlut nautlema :) Nii kui pimedaks läks, hakkas jahe. Otsustasime minna lennujaama passima ära. Kui olime seal 2 h ära olnud, siis hakkas igav :D võtsime auto ja sõitsime lähimasse linnakesse. See selline pilvelõhkujatega ookeaniäärne linnake Coolangatta. Mcdonaldsis kohv ja aeg lendas jälle. Kell 23.30 ajal suundusime tagasi lennujaama, et tydodele sau ytelda ja et nad magama saaks minna. Kui aga lennujaama jõudsime, selgus et see on suletud.... enamus tuledest kustus ja uksed kinni... nagu wtf? selgus et lennujaam polegi 24/7 lahti vaid avatakse kell 4.30. Persse, ei hakka me enam majutuse eest maksma. Tüdod läksid backerisse ja meie jäime maja ees autosse filmi vaatama ja saime isegi 2 h magada, kui läksimegi lennule. Tintsu ja Kati viskasid meid lennujaama ära. Aitän blogi eest ;) Esimene lend oli Bribane-Melbourne. Aga Melbournes läks meil kiireks, sest pagasi väljavõtmiseks ja uuesti check in tegemiseks oli aega 40 min pärast maandumist. Jõudsime, 2 min jäi ülegi. Mul lõi aga lennuki maandumisel vasaku kulmu taha selline tapva valu, et surusin jõuga käega vastu kulmu, et valus poleks... Selgus, et see vist hiljutise nohu tõttu... Esimene lend kestis miski 2 h millegagi. Teine lend oli aga 8 h... seda me ei pannud algul tähelegi ja lennujaamas pugisime kiirelt mingi võiku sisse. Poole lennu peal aga kõht nii tyhi ja nad krdid ei müünud sooja toitu ka enne 6 h lendamist... Maandumisel aga mul jälle tahtis aju välja hypata... nii valus oli... Teine lend oli siis Melbourne- Singapur. Ning kolmas Singapur-Kuala Lumpur. Kokku seega lendasime täna 7700 km. :D Lennujaamast takso kesklinna ja kuskil kõrvaltänaval mingi backer. Hinnad siin aga juba poole odavamad kui austraalias :P Kuala LUmpuri kõrvaltänavad on ikka täisrõvedad... hiired... hais...prügi... jne. Kaks ööd oleme siin. EHk homme magame pool päeva maha, et und järele pyyda.