Tuesday, August 12, 2014

Aborigeenidemaal

Hakkasime hommikul enne pererahvast liikuma. Sõitsime 380 km üherealisel teel, seal oli hüpekaid nii et ühel korral ma reaalselt tõusin enda istmelt õhku. Vahepeal nägime jälle põlengut ja suitsu- tuli välja, et see ei ole suvaline metsapõleng, vaid n-ö kulu põletamine, millest teatakse. Edasi tegime pausi- võtsime kütust ja tegime lõunasöögi. Mina hakkasin sõitma ja kohale jõudsime 110 km pärast. Aborigeenidemaale, kus valgeid ei näe (võib-olla siis ainult kuskil bensiinijaamas tööl). Igatahes ei ole siin alkohol lubatud- abod on meeletult ohtlikud. Nad võivad vabalt valg
etele kallale tulla, seega kõnnime siin hulgakesi koos. Panime Wendy’s kohviku püsti- poole pealt oleks see peaaegu alla kukkunud- auto sõitis liiga hoogsalt alt ära (kunagi näitame sellest protseduurist ka pilte). Õhtul läksin WC-sse, kus ei ole elektrit (aga mul oli lamp kaasas).  Igatahes avasin esimese ukse ja vastu vaatas suuuuuuur......ausalt ka, suuuuuur heleroheline konn....vaatas otse silma. No, mida. Ma teadsin, et nad seal on, aga ma ei oodanud sellel hetkel midagi taolist. Läksin järgmisesse, seal oli mitu väikest. Lõpuks  läksin kolmandasse, kus ei olnud midagi. Tegime ka pilti, kuigi pildi peal tundub ta 3 x väiksem.

Mõnusat õhtut!

Helina


1. Üherealine tee. 2, 3. metsapõleng, 4. Konn potis ;)

No comments:

Post a Comment