Saturday, May 14, 2011

Homme peaks olema lõpp...

Eile oli blogi maas, tuleb nüüd eilne...

Jaa, peaks olema selle põllu lõpp. Siis veel siit ja sealt ja kunagi mingi grillpidu ja ongi valma. Aga kõik oleneb palju asju katki läheb ja kas vihma ka tuleb. Täna tuli. Seepärast saimegi täna veits varem koju. Kell kolm oli tööpäev läbi. Kõik algas samamoodi, ma kärutasin oma uue bogiga ringi ja raiki tankis seal kytust ja õlisid, sest James avastas, et igal pool on asi nappima hakanud. Kui kolisme yle mätta viimase konarliku põllu peale, siis ma seal nikerdasin suurte kyngaste vahel seal 3 meetri laiuse traktoriga. Raiki lendas Jamesile appi Jamesi land cruiseriga, aga nagu eile hiluxiga, jäi ta ka täna länkariga kahe ratta peale kõikuma ja kinni sinna põllule :D Aga selle autoga polnud probleeme. See oli vähe arukam ja võimsam. Just siis kui ta sealt minema sai, tuli ka kaks tiba vihma. Panime Kati moodulile katte peale, siis Tiina omale. Pakkisime kõik pärast koos ilusti ära ja James ytles, et tänaseks on kõik. Võite koju õlut jooma minna. Enne ajasime veel raadiosaatjas iba, et näe sadama hakkab. James kysis mu käest, et ega need lumepilved pole, kuna ma põhjamaa mees. Ma ei tea. Ega palju puudu pole. Ilm on viimane nädal aega nii kylm olnud. Nagu polaarpoolus oleks nyyd nihkunud. Kui kängurude asemel pingviinid ringi hyppama hakkavad, siis saan aru. Kodus tegin mina kerge uinaku. Raiki ajas mingeid maksupabereid korda. Jäin täna kokasaadet vaatama nagu väike laps multikaid. :D
Ciao

Alari


Minu pult siis. :D

No comments:

Post a Comment