Wednesday, May 18, 2011

Byron Bay ja pildid Nimbinist.

Nimbin... huvitav linnake :D see tundub nii ebareaalne... et see olemas on. Üldjuhul näeb sellist vaatepilti ainult filmis, sellised vikerkaare karva poeseinad... avamisajad on jummala umbluu. Kui ukse peal oli silt back in 5, siis tegelikult tuli inimene sinna hoopis 1,5 tundi hiljem :D Kaua me seal polnud, sest seal ple sõna otses mõttes muud teha kui ära vaadata :D Käisime muuseumis ka, seal üritati näidata nimbini arengut läbi aja. Aga pmst oli see vana tavaari nii täis topitud, et keeruline oli kõike ablada. Algas sõit Byron Bay poole. Õnneks lühike maa, 30 min kohal. Võtsime basseiniga backpackeri kaheks ööks ja võtsime aja maha. Tegime linnakesele ringi peale ja lebotasime rannas. Õhtuks ostsime paar pakki krõpsu ja American Honey joogi ja läksime tydrukutega randa puhkuse liikusid tegema. Edasi jõudsime ühte restorani veel kokteili tegema ja siis uuesti randa. Ilus on siin. Nüüd loodame, et homme vähegi rannailma on, sest siin tasuta bodyboardid ka, saame nendega mässama minna. Esimesel pildil on meie hipimajake Nimbinis ja teistel Nimbini tänavaelu.