Sunday, August 29, 2010

Ja ei paista lõppevat need viperused :D

24ndal augustil sain siis kirja, mis ütles, et meie lend jääb ära. Saatsin mina neile ilusti meili vastu, et muutke palun minu lend natuke hilisemaks. Esialgu pidime Kuala Lumpurist Perthi minema 6ndal 16:45, kuna aga see jäi ära, palusin muuta selle 6ndal kella 23:50ks. Ootasin ühe päeva, ei midagi, ootasin teise päeva ära, siis saatsin juba sama kirja uuesti, ikka ei midagi, saatsin kolmanda kirja. Viimaks leidsin 27nda hommikul postkastist kirja, mis ütles, et kahjuks on see lend välja müüdud ja sellega te lennata ei saa. Otsustasin helistada UKsse, AirAisia teenindusliinile. Seletasin oma mure ära, ta pakkus ainukeseks lahenduseks, et meil on võimalik lennata Perthi alles 9ndal septembril. Kuna muud üle ei jäänud, siis sellega ma nõustusin. Tunni aja jooksul pidi tulema uus flight itinerary. Seda aga ei tulnud järmise 24 h jooksul. Eks ma siis helistasin uuesti. Selgus, et minu lend oli nihutamata. Aga kahjuks on ka 9nda sept lend täielikult välja müüdud... Seega järgmine võimalus oli seega 10. september. Selle ma valisin ja palusin KOHE neil see lend ära nihutada ja ennäe imet, juba 5 min pärast oli lend nihutatud ja paistab, et selleks korraks on asi ants. Esimese kõne maksumus tuli umbes 100 eeku ja teise kõne maksumus 75 eeku :D Noo ei ole odav kõnehind :D. Seega jõuame Austraaliasse alles 11ndal septembril. Ehk me saame 5 ööd ja 6 päeva veeta Kuala Lumpuris :D:D

Eile oli siis ärasaatmispidu. Tulid need, kes tulid. Aitäh teile :) Pidu oli super :P

Igaks juhuks mainin, et kui tekib huvi midagi mulle edasi ütelda vahepeal, siis saate iga postituse alla oma kommentaari jätta ;)

No comments:

Post a Comment