Thursday, July 22, 2010

Ettevalmistused reisiks Austraaliasse.

Tere.

Ettevalmistused algasid juba mitmeid kuid tagasi. Viisa omistati meile 04.05.2010. See käis maru kiirelt. Juba põhimõtteliselt 5 minutit pärast tasumist oli viisa postkastis. Seejärel ostsime ära pileti Londonist Kuala Lumpurisse. Ja kohe ka Kuala Lumpurist Perthi. Tallinn-London otsa jätsime ostmata, kuna arvasime, et selle hind ei tohiks palju tõusta. Kuid oh imet, ikkagi tõusis, kui algul oli hind 800.- kanti, siis tänaseks on pileti hind Tallinnast Londonisse pea 3000.-. Mina sain veel pileti 1923.- Easyjeti kaudu, kuid teised otsustasid Ryanairi kasuks. Täna ostsin pileti ära ka Eikele ja Elisele. Altsik ostab homme. Seega mina lendan üksi Tallinnast Londonisse. Mina lendan ära 3ndal sept kell 12:25 Tallinnast ja jõuan Londonisse 13:20. Teised tulevad paar tundi varem Riiast Londonisse.
Graafik meil siis järgmine: 03.09 12:12-13:20 Tallinn-London. Siis ööbime öö lennujaamas. 04.09-05.09 23:55-19:55 London-Kuala Lumpur. Ma ei olegi ära arvutanud, aga jah arvestades ajanihet, lendame me üle 10h lennukiga jutti :D. Seejärel jälle öö Kuala Lumpuri lennujaamas. 06.09 16:45-22;20 Kuala Lumpur-Perth. Ja järjekordselt öö lennujaamas. Mei ei hakka õhtul enam muud ööbimiskohta otsima. Ning sealt edasi meie seiklus algabki. Esialgu on vaja leida üle turismiinfopunkt, sebida endale kõnekaart, teha pangakonto, pensionikonto jne,. Asjaajamist on. Linnas üritame ööbida ainult mõne öö, kuna seal kõik nii kallis. Siis põrutame mööda lõunarannikut Ida-Austraalia poole teele.

Kes veel ei tea, siis 6.-13.08 lendan ma Mallorcale tantsijatega enne tegusat aastat puhkama ning 15.08 on plaanis minna Eesti tripile, seekord siis saaremaale. Kes tahavad ühineda andke aegsasti teada.

Lisan siia ka kiirelt kokku võetud kulutused, mis on enne reisi juba tehtud.

Viisa-2527.-
Tõrkekindlustus 390.-
Tervisekindlustus 3010.-
Tallinn-London 1923.-
London-Kuala Lumpur 5602.-
Kuala Lumpur-Perth 1675.-
Rahvusvaheline juhiluba 400.-
Matkakott ~900.-(sain lõpukingiks :))
KOKKU 16427.-

Siin siis pilt, kuidas käib kapitali teenimine Austraalia jaoks: